Choose a combination of predefined colors here. Here are some examples. You can create any additional number on your backend theme, also can choose the background you want and four differents layouts.
Opšti uslovi
Portal www.avionskakarta.rs (u daljem tekstu: portal)je vlasnistvo preduzeca za prodaju avio karata BB Tickets D.O.O., Krunska 10 ,11000 Beograd.Prilikom pravljenja rezervacije preko portala sklapate ugovor sa izabranom avio kompanijom dok je BB Tickets D.O.O. Samo posrednik u prodaji.
Rezervacija avio karte.
Rezervacija avio karte se moze obaviti preko portala ili pozivom na jedan od brijeva naseg call centra.
Sve informacije vezane za rezervaciju pravljenu putem portala dobijate pismenim putem.Rezervacije obavezuju korisnike da se pridrzavaju uslova avio kompanija,kao I rokova za placanje I preuzimanje karte.Rok za placanje moze biti istog dana pa do 7 dana u zavisnosti od cene karte,klase prevoza I datuma poletanja.U slucaju ne postovanja rokova rezervacija se automatski ponistava.Korisnik je duzan da proveri svoju rezervaciju naj kasnije 48 sati pre leta.
Avionska karta/Kupovina I podizanje.
Avionska karta se smatra ugovorom izmedju avio kompanije I korisnika usluga,i odnosi se na prevoz putnika I prtljaga.
Kupovina avionske karte se moze obaviti licno u agencji BB Tickets gotovinskom uplatom ili placanjem preko racuna I to za pravna lica nalogom za prenos ili e-bankingom,za fizicka lica nalogom za uplatu ili e-bankingom.
Nalog za prenos korisnici izdaju maticnoj banci u kojoj poseduju sredstva,dok se nalog za uplatu moze predati bilo kojoj banci ili posti.
Podizanje avionske karte se moze obaviti licno u agenciji BB Tickets D.O.O. Ili se moze poslati e-mailom korisniku na zahtev.Avionske karte ne sadrze ni pecat ni podpis.
Promena I refundacija avionske karte.
Promena avionske karte se moze izvrsiti pre zapocinjanja putovanja uz odredjene naknade koje odredjuje prevozilac,osim u izuzetnim slucajevima promocija I specijalnih tarifa,kao I grupnih tarifa kod kojih to nije moguce.Avionska karta se takodje moze promeniti I nakon zapocinjanja putovanja to jest promena povratnog dela, pre navedenog leta.Promene pre navedenog leta se smatraju sve proene izvrsene naj manje jedan dan pre navedenog leta na avionskoj karti.Promene nakon zapocinjanja putovanja,ili posle navedenog leta na avionskoj karti,ili u slucaju ne pojavljivanja na letu nisu dozvoljene,osim u pojedinim slucajevima kada avio kompanija to dozvoli a zavisno od cene I klase prevoza.Sve promene na avionskoj karti se naplacuju po uslovima klase prevoza o kojima je korisnik prethodno obavesten.
Otkazivanje avionske karte se vrsi iskljucivo na zahtev korisnika.
Agencija zadrzava pravo da otkaze kartu u slucaju nepravilnosti I nepostovanja rokova od strane korisnika.
Refundacija (povracaj novca) vrsi se uz naknadu osim u slucaju otkazivanja leta od strane avio prevozioca.Refundacija se vrsi iskljucivo u agenciji u kojoj je kupljena avionska karta,i to na isti nacin na koji je placena.
Prtljag
Dozvoljeni prtljag se razlikuje u zavisnosti od prevozioca,i uvek je oznacen na svakoj karti.
Kabinski prtljag je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putnoicku kabinu,i isti je za sve kompanije: maksimalno 1 komad,maksimalne tezine do 7kg I malsimalnih dimenzija 42 x 32 x 25cm.
Predati prtljag ili cekiran prtljag zavisi od destinacije I avio kompanije,i moze biti po kilogramu ili po komadu.Trend avio kompanija tezi ka tome da se korisnicima ostavi izbor da li zele da nose prtljag ili ne,od cega zavisi i cena.
Lowcost kompanije naplacuju predati prtljag naknadno mimo cene avionske karte.
Obavestenja o prtljagu,za izabrane letove korisnici dobijaju na avionskoj karti.
Detaljne informacije o prtljagu,mozete dobiti pozivom nasih telefona.
Prava I obaveze agencije
Agencija BB Tickets registrovana je za prodaju avio katara u zemlji i inostranstvu,i kao takva u obavezi je da posluje po uslovima avio kompanija koji su propisani u skladu sa zakonima zemalja u kojima posluju,kao i medjunarodnim konvencijama o avio saobracaju.
Agencija ima pravo da trazi odredjene licne podatke o korisniku kao sto su broj pasosa,datum rodjenja,datum isteka pasosa,podatke o vizi i podatke o mestu boravka.u zavisnosti od zahteva policijskih organa države u koju putuju I koje daju nalog za uzimanje podataka od putnika kroz obavezan unos istih u rezervaciju.
Agencija ima obavezu da obavesti korisnika o svim obavezama iskljucivo vezano za avionsku kartu u sta spadaju infomacije o prtljagu,i neophodnim procedurama na aerodromima i u avionu.
Prava I obaveze korisnika
Korisnik usluga avio prevoza je u obavezi da dostavi tacne i kompletne podatke i dokumenta vezana za zemlju,destinaciju u koju putuje.
Korisnik je u obavezi da obezbedi polise osiguranja prema potrebama zemlje,destinacije.
Korisnik je u obavezi da garantuje da on,njegove isprave,prtljag I dr. Ispunjavaju uslove odedjena propisima nase,tranzitne I odredisne zemlje (granicni,carinski,sanitarni,monetarni I drugi propisi)
Korisnik je u obavezi da postuje rokove I obavestenja koje mu dostavlja agencija.
Korisnik je duzan da se upozna sa svim detaljima predstavljenim na avionskoj karti,kao I sa opstim uslovima putovanja.
Korisnik ima pravo da izrazi specijalne zelje I potrebe vezane za usluge na aerodromima I u avionu(Invalidska kolica,tip obroka,mesto u avionu…)